49000, Україна, м. Дніпро пр.Слобожанський, 31Д

(056) 732 06 06 albion@albion.org.ua

Deutz-Fahr 9340 TTV

Без имени-1

Збільшення потужності при одночасному зниженні витрат палива

Двигун Deutz, обсяг 7.8 л., 6 циліндрів, TIER 4, 4 клапана на 1 циліндр. Система вприскування DEUTZ Common Rail з інтегрованою електронною системою управління, подвійним турбокомпресором і системою проміжного охолодження повітря. Великий паливний бак ємністю 600 л. забезпечує автономність і економічність трактора. Додана система електронного відкриття капота забезпечує безпеку і простоту виконання сервісних робіт.

ПОДВІЙНИЙ ТУРБОКОМПРЕССОР

timthumb (2)Окремо хотілося б сказати про подвійне турбокомпресорі – системі збільшує потужність двигуна, при цьому значно не збільшуючи витрату палива. Але на цьому переваги подвійного турбокомпресора не закінчуються, він так само звільнив від типової проблеми тракторів –турбо ями на низьких оборотах в двигуні. Крім збільшення вихідної потужності забезпечується прекрасна потужність на високих оборотах. Система, заснована на двох різного розміру турбокомпрессорах, які працюють разом при виконанні операцій стиснення повітря. На низьких оборотах двигуна, потік впускного повітря проходить через більший турбокомпресор і стискається меншим турбокомпресором. При середніх оборотах, повітря попередньо стискається великим турбокомпресором і остаточна компресія здійснюється меншим турбокомпресором, в той час як на високих оборотах двигуна, компресія відбувається тільки великим турбокомпресором. В результаті крива крутного моменту досягає вражаючих понад 1200 нм при всього 900 об / хв, і залишається незмінною протягом усього робочого діапазону двигуна.

Що це означає: Трактор їде весь час стабільно рівно, без ривків (так само цьому сприяє безсхідчасто коробка передач), завдяки цьому ви економите паливо і продовжуєте ресурс трактора.

ТРАНСМІСІЯ НА ЯКУ МОЖНА ПОКЛАСТИСЯ

 timthumbZF Terramatic TMT 32 забезпечує високий рівень економічності палива як при польових роботах, так і в транспортному положенні. Ефективність досягається за рахунок точності. І точність досягається за рахунок точної робочої швидкості. Постійно змінна трансмісія TTV з електронною системою контролю забезпечує відповідну швидкість для будь-яких робіт. Зокрема, при проведенні польових робіт, вона найбільш ефективна при швидкості 7-15 км / год. Тут беруть участь 80% точної механіки. В ході транспортування дана величина в середньому становить 90%. Це забезпечує швидку реакцію при швидкісному діапазоні, м’яке прискорення при будь-яких умовах, високу динаміку і економічне водіння. При високому тяговому зусиллі трансмісія TTV може працювати навіть в найскладніших ситуаціях.

НОВАТОРСТВО ДОСЯГАЄ МАКСИМАЛЬНОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ timthumb (1)

Активна підвіска переднього моста Dana 770 з автоматичною системою контролю і регулювання, гарантує рівне, чуйне і неймовірно комфортне водіння по будь-яких поверхнях, навіть на високих швидкостях. Потужна і надійна гальмівна система забезпечує впевнене гальмування навіть при буксируванні важких вантажів з мінімальним зусиллям натискання на педаль. Система Power Brake Booster (підсилювач гальмування), поставляється в стандартній комплектації. EPB (електронна система включення гальма стоянки), зробило включення і виключення гальма стоянки ще більш простим і легким.